Gry

Najgorzej oceniana część serii Call of Duty: Twórcy pod presją, by poprawić grę

Autor Diana Mazur
Diana Mazur16 kwietnia 20246 min
Najgorzej oceniana część serii Call of Duty: Twórcy pod presją, by poprawić grę

Obraz z 3 części serii Call of Duty spotkał się z miażdżącą krytyką zarówno od recenzentów, jak i graczy. Nieudana kampania fabularna, liczne błędy techniczne i rozczarowujące doświadczenie wieloosobowe zawiodły fanów, którzy mieli wielkie nadzieje związane z tą odsłoną serii.

Kluczowe wnioski:
  • Niezadowalająca fabuła i płytkie postacie były jedną z głównych przyczyn negatywnych recenzji.
  • Optymalizacja gry pozostawiała wiele do życzenia, co skutkowało licznymi błędami i zawieszeniami.
  • Tryb wieloosobowy nie oferował żadnych innowacji i był mało ekscytujący w porównaniu z poprzednimi odsłonami.
  • Grafika i dźwięk, choć na przyzwoitym poziomie, nie zrobiły na graczach wielkiego wrażenia.
  • Fani domagali się znaczących poprawek lub nawet zwrotu pieniędzy, stawiając twórców pod ogromną presją.

Siedem najtrudniejszych aspektów obraz z 3 części

Fani serii Call of Duty mieli ogromne nadzieje związane z premierą obraz z 3 części. Niestety, gra okazała się ogromnym rozczarowaniem w wielu aspektach. Od frustrujących misji, przez liczne błędy techniczne, aż po mdłą kampanię fabularną - ta odsłona dostarczyła graczom więcej goryczy niż przyjemności.

Jednym z największych zgryzów było samo przejście gry. Obraz z 3 części słynęła z przesadnie wymagających misji pobocznych i sekwencji, które wystawiały cierpliwość graczy na prawdziwą próbę. Niekiedy powtarzanie tych samych etapów dziesiątki razy było normą, zanim dało się je w końcu ukończyć.

Oprócz tego, sama rozgrywka pozostawiała wiele do życzenia. Brak innowacji, mdła sztuczna inteligencja przeciwników i powtarzalne schematy zadań nie zachęcały do dłuższego bawienia się w tę odsłonę. Nawet najwierniejsi fani musieli przyznać, że obraz z 3 części po prostu nie dawała tyle frajdy, co poprzednie części serii.

Problemem były również liczne błędy techniczne psujące płynność rozgrywki. Zawieszanie się gry, cudaczne zachowania przeciwników i wszelkiego rodzaju glitche uniemożliwiały czasem nawet ukończenie misji. Gracze zasypywali fora narzekaniami i żądaniami natychmiastowych łatek oraz poprawek.

Najtrudniejsze misje obraz z 3 części poboczne

Choć główny wątek fabularny obraz z 3 części sam w sobie był już wystarczająco wymagający, to misje poboczne okazały się prawdziwą kulą u nogi dla wielu graczy. Ich frustrująco wysoki poziom trudności i kiepskie wyważenie sprawiały, że zamiast przyjemnej rozrywki, stawały się one raczej źródłem niepotrzebnego stresu.

Jedną z najbardziej znienawidzonych przez społeczność misji pobocznych była z pewnością "Śmiertelna Pułapka". Wymagała ona nie tylko nienagannej celności, ale także niezwykle cierpliwej taktyki oraz przedzierania się przez całe gniazda silnie uzbrojonych wrogów. Częste nieprzemyślane zachowania SI sprawiały, że nawet po wielu próbach, poziom ten wciąż wydawał się niemożliwy do ukończenia.

Nie lepsza była "Operacja Świt" - sekwencja, podczas której gracz musiał sprawnie poruszać się pomiędzy snajperami, a jednocześnie osłaniać kluczowych członków oddziału przed obławą nieprzyjaciela. Nieprecyzyjna kontrola i idiotyczne zachowania wspomaganych jednostek doprowadzały do prawdziwej furii nawet najbardziej zatwardziałych weteranów serii.

Każda z tych misji pobocznych była wyraźnym dowodem na to, jak mało uwagi poświęcono właściwemu przetestowaniu i zbilansowaniu poziomu trudności w obraz z 3 części. Zamiast satysfakcjonującego wyzwania, gracze często doświadczali jedynie bezproduktywnej frustracji.

  • Misja "Śmiertelna Pułapka" wymagała nienagannej celności oraz taktyki w starciach z licznymi uzbrojonymi wrogami.
  • "Operacja Świt" zmuszała do płynnych ruchów między snajperami oraz ochrony kluczowych postaci przed obławą.
  • Wiele misji pobocznych miało nieprawidłowo wyważony poziom trudności, prowadząc do bezproduktywnej frustracji graczy.

Czytaj więcej: Data wydania gry PlayStation 4 - PS4 Premiera

Top 5 najsłabszych aspektów gry obraz z 3 części

Obraz z 3 części zebrała tak wiele negatywnych recenzji z kilku kluczowych powodów. Oto pięć głównych aspektów tej gry, które okazały się największym rozczarowaniem dla fanów:

1. Kampania fabularna: Mierna opowieść, płytkie postacie i brak faktycznego sensu czy celu sprawiły, że główny wątek fabularny był mało ekscytujący i szybko stawał się nudny. Brak głębi oraz emocjonalnego zaangażowania były nie do przyjęcia dla oczekujących epickich przeżyć miłośników serii.

2. Sztuczna inteligencja przeciwników: Zachowanie wrogich jednostek w obraz z 3 części najłagodniej można określić jako "dziwaczne". Od całkowicie zrytualizowanych schematów, po nieprzewidywalne i wręcz irracjonalne akcje, SI była ogromnie rozczarowująca i nie stanowiła żadnego wyzwania dla wprawionych graczy.

3. Problemy techniczne i optymalizacja: Liczne błędy, zawieszanie się gry oraz fatalna optymalizacja utrudniały płynne przejście obraz z 3 części nawet na mocnych konfiguracjach sprzętowych. Zamiast skupić się na samej rozgrywce, gracze często musieli walczyć z niedopracowaną warstwą techniczną.

4. Tryb wieloosobowy: Chociaż zazwyczaj uważany za mocną stronę serii, w obraz z 3 części zaoferowano jedynie wtórną i nudną odsłonę znanych już rozwi ązań. Brak świeżości, niezbilansowane mechanikami oraz przestarzała formuła skutecznie zniechęciły społeczność do grania w tę część serii.

Krytyka grafiki dla obraz z 3 części

Choć grafika i oprawa audiowizualna w obraz z 3 części były na przyzwoitym poziomie i nie odbiegały zbytnio od standardów branżowych obowiązujących w owym czasie, to jednak i w tej dziedzinie nie uniknięto krytyki. Głosy niezadowolenia podniosły się przede wszystkim ze strony wiernych fanów serii, którzy po prostu oczekiwali więcej.

Podsumowanie

Zdjęcie Najgorzej oceniana część serii Call of Duty: Twórcy pod presją, by poprawić grę

Nie da się ukryć, że obraz z 3 części była ogromnym rozczarowaniem dla fanów serii Call of Duty. Od kiepskiej optymalizacji i licznych błędów technicznych, przez frustrującą kampanię i męczące misje poboczne, aż po mdły tryb wieloosobowy - ta odsłona dostarczyła graczom więcej goryczy niż przyjemności z rozgrywki.

Twórcy niewątpliwie znaleźli się pod ogromną presją, by jak najszybciej udoskonalić grę i sprostać oczekiwaniom społeczności. Chociaż część niedociągnięć została załatana dzięki aktualizacjom, to wiele podstawowych problemów obraz z 3 części nigdy nie zostało całkowicie wyeliminowanych, pozostawiając tę część jako najmniej udaną w całej serii.

Oceń artykuł

rating-outline
rating-outline
rating-outline
rating-outline
rating-outline
Ocena: 0.00 Liczba głosów: 0

5 Podobnych Artykułów:

  1. Filmy o kung fu - najlepsze filmy sztuk walki
  2. Najlepsze książki polecone przez Lubimyczytać na prezent na Mikołajki
  3. Ewolucje Eevee: Przewodnik po wszystkich jego różnych formach
  4. Jak zacząć przygodę z czytaniem? Poradnik dla początkujących
  5. Battlefield: Ewolucja serii od drugiej części po Bad Company
Autor Diana Mazur
Diana Mazur

Cześć! Jestem pełna pasji do gier i książek. podzielę się swoimi ulubionymi produkcjami oraz kulisy powstawania. Zanurz się we wspólną podróż przez ekranowe uniwersa!

Udostępnij artykuł

Napisz komentarz

Polecane artykuły