gryiksiazki.pl
News

Spider-Man 2: Mary Jane prosi fanów o zaprzestanie stalkingu

Radosław Szewczyk1 września 2024
Spider-Man 2: Mary Jane prosi fanów o zaprzestanie stalkingu

Popularność gier wideo niesie ze sobą zarówno pozytywne, jak i negatywne konsekwencje. Niestety, niektórzy fani przekraczają granice i dopuszczają się nękania osób pracujących przy produkcji gier. Podobnie było w przypadku aktorki podkładającej głos Mary Jane w grze Spider-Man 2, która została ofiarą stalkingu ze strony fanów tej postaci. Kobieta postanowiła opowiedzieć o swoich przykrych doświadczeniach i zaapelować do miłośników gry o poszanowanie jej prywatności.

Mary Jane ujawnia przykre doświadczenia z fanami

Aktorka podkładająca głos postaci Mary Jane w grze Spider-Man 2 z firmy Insomniac Games, Stephanie Tyler Jones, zdecydowała się opowiedzieć o swoich negatywnych doświadczeniach z częścią fanów gry. Na Instagramie opublikowała wpis, w którym prosi graczy o zaprzestanie nękania jej zarówno w mediach społecznościowych, jak i w pracy.

Jones była znana jako modelka, a także jako aktorka filmowa i dubbingowa. Jednak po premierze gry, w której udzieliła głosu popularnej bohaterce komiksów Marvela, zrezygnowała z pracy w branży rozrywkowej. Związała się zawodowo z firmą kosmetyczną. Niestety część fanów nadal nagabywała ją online, przez co poczuła, że zostały przekroczone pewne granice.

Jak stwierdziła, jeden z obserwujących ją w sieci graczy zadzwonił nawet do jej miejsca pracy, zostawiając na poczcie głosowej wiele wiadomości z prośbą o kontakt zwrotny. Jej zdaniem nosiło to znamiona stalkingu, którego nie może tolerować. Dlatego postanowiła ograniczyć kontakt z fanami i nie odpowiadać na wiadomości, a w razie konieczności blokować natrętnych followerów.

Apel Jones spotkał się z mieszanymi reakcjami. Część fanów zrozumiała jej stanowisko i obiecała uszanować prośbę o prywatność. Jednak inni odmówili "porzucenia" ulubionej aktorki i nadal próbują nawiązać z nią kontakt. Sytuacja pokazuje, jak trudno jest znaleźć złoty środek między podtrzymywaniem relacji z fanami a ochroną własnych granic.

Nękanie jako negatywny skutek popularności

Niestety przypadek Jones nie jest odosobniony. Inne osoby pracujące przy produkcji gier również padły ofiarą nadmiernego, toksycznego zainteresowania ze strony graczy. Np. aktorka udzielająca głosu Abby w kontrowersyjnej grze The Last of Us 2 otrzymywała nawet groźby śmierci od rozgoryczonych fanów pierwszej części gry.

Z kolei pewien Japończyk wysłał do studia Square Enix list z pogróżkami, ponieważ był niezadowolony z fabuły gry Final Fantasy VII Remake. Te dramatyczne przypadki pokazują mroczną stronę sławy i unaoczniają, jak łatwo przekroczyć granicę między zdrowym zainteresowaniem a toksyczną obsesją.

Nękanie modelki Stephanie Tyler Jones po premierze gry

Stephanie Tyler Jones, modelka, której wykorzystano wizerunek do stworzenia postaci Mary Jane w grze Spider-Man od Insomniac Games, stała się ofiarą nękania ze strony części fanów produkcji.

Mimo iż odbiór jej udziału w grze był pozytywny, to po premierze tytułu kobieta zaczęła otrzymywać natrętne wiadomości w mediach społecznościowych. Fani próbowali nawiązać z nią kontakt, wykraczając daleko poza standardową relację celebryty-odbiorca.

Ich zainteresowanie sprawiło, że Jones, która porzuciła karierę modelki na rzecz pracy w branży kosmetycznej, poczuła się nieswojo. Uznała, że fani przekroczyli dopuszczalne granice. Jeden z nich nawet zadzwonił do jej miejsca pracy, próbując wymusić kontakt telefoniczny.

Konsekwencje popularności w grach

Niestety aktorka wcielająca się w postać Mary Jane nie jest jedyną ofiarą toksycznych zachowań ze strony fanów. Podobne sytuacje miały miejsce w przypadku innych gier, np. The Last of Us 2 czy Final Fantasy VII Remake.

Nadmierne zaangażowanie części graczy prowadzi nawet do gróźb i nękania osób pracujących przy produkcji gier. Pokazuje to negatywne aspekty popularności wśród społeczności gamerów i potrzebę edukacji na temat szacunku dla pracy i prywatności innych.

Groźby i zastraszanie jako przejaw toksycznej miłości do postaci

Niestety czasem zamiłowanie fanów do ulubionych postaci przeradza się w toksyczną obsesję. Zamiast okazywać wdzięczność i szacunek aktorom użyczającym bohaterom głosu czy twarzy, fani przekraczają granice, stosując groźby i zastraszanie.

Przykładem jest aktorka podkładająca głos pod Abby w The Last of Us 2. Po premierze gry zaczęła otrzymywać wiadomości z pogróżkami odebrania jej życia. Powodem było niezadowolenie części graczy z roli, jaką odgrywa ta postać.

Podobnie było w przypadku pracowników studia Square Enix, którzy po wydaniu Final Fantasy VII Remake otrzymali list z groźbami od rozwścieczonego fabułą gry fana. Te sytuacje pokazują, że miłość do fikcyjnych bohaterów przekłada się niekiedy na niedopuszczalne zachowania w realnym świecie.

Należy pamiętać, że aktorzy i twórcy gier to także ludzie zasługujący na szacunek i prywatność. Fikcyjny świat rozrywki nie usprawiedliwia przekraczania granic wobec prawdziwych osób.

Przekraczanie granic prywatności kosztem psychiki aktorki

Spider-Man 2: Mary Jane prosi fanów o zaprzestanie stalkingu

Historia aktorki podkładającej głos Mary Jane w grze Spider-Man pokazuje, jak łatwo fani mogą przekroczyć granice prywatności osób pracujących przy produkcji gier. Stephanie Tyler Jones po premierze tytułu zaczęła otrzymywać natrętne wiadomości w mediach społecznościowych, a nawet telefony do pracy.

Tego rodzaju zainteresowanie odbiło się na psychice kobiety, która porzuciła aktorstwo i modeling na rzecz zawodu w branży kosmetycznej. Niestety nawet zmiana profesji nie uchroniła jej przed nachalnym zainteresowaniem fanów gry z postacią Mary Jane.

Jones poczuła, że fani przekraczają dopuszczalne granice i naruszają jej prywatność. Podobne sytuacje miały miejsce w przypadku innych produkcji, np. The Last of Us 2. Pokazuje to problem braku poszanowania osób pracujących przy grach ze strony części graczy.

Apel o uszanowanie granic

Aktorka zdecydowała się publicznie zaapelować do fanów o uszanowanie jej decyzji i zaprzestanie nękania. Niestety część osób nadal ignoruje prośbę kobiety, próbując kontaktować się z nią w sieci i poza nią. Sytuacja unaocznia problem braku empatii i zrozumienia ze strony części miłośników gier.

MJ apeluje o poszanowanie jej decyzji i prosi o zaprzestanie nękania

Aktorka podkładająca głos Mary Jane w grze Spider-Man, Stephanie Tyler Jones, publicznie zaapelowała do fanów o uszanowanie jej decyzji o wycofaniu się z show-biznesu i zaprzestanie nękania.

Kobieta prostuje, że nie chce już pracować jako aktorka czy modelka, a obecnie jest zatrudniona w branży kosmetycznej. Pomimo tego nadal otrzymuje natrętne wiadomości od fanów gry, którzy próbują nawiązać z nią kontakt. Jej zdaniem zostały przekroczone wszelkie dopuszczalne granice.

Jones deklaruje, że nie będzie już odpowiadać na próby kontaktu od obserwujących ją graczy. Zapowiada też blokowanie natrętnych fanów. Apeluje, by uszanowali jej wybory zawodowe i życiowe. Niestety część osób ignoruje jej prośbę, nadal wysyłając wiadomości i próbując nawiązać relację z aktorką.

Aktorka podkładająca głos MJ Stephanie Tyler Jones
Tytuł gry z jej udziałem Spider-Man (Insomniac Games)
Prośba aktorki do fanów Zaprzestanie nękania i szacunek dla jej decyzji
Reakcja części fanów Ignorowanie apelu i dalsze nękanie

Sytuacja Jones pokazuje problem braku poszanowania decyzji i granic wyznaczanych przez osoby publiczne ze strony części fanów. Niestety popularność w grach czasem przynosi negatywne konsekwencje w postaci naruszania prywatności i presji ze strony odbiorców.

Podsumowanie

W artykule poruszono problem nękania osób pracujących przy produkcji gier przez część fanów. Przedstawiono historię aktorki Stephanie Tyler Jones, która użyczyła głosu postaci Mary Jane w grze Spider-Man 2. Po premierze tytułu zaczęła otrzymywać natrętne wiadomości od graczy, próbujących nawiązać z nią kontakt. Jeden z fanów nawet zadzwonił do jej miejsca pracy.

Kobieta publicznie zaapelowała o uszanowanie jej prywatności i zaprzestanie nękania. Niestety część osób zignorowała jej prośbę. Artykuł pokazuje problem toksycznych zachowań fanów, którzy nie potrafią wyznaczyć granicy między zainteresowaniem postacią z gry a prywatnością aktora. Podobne sytuacje miały miejsce przy innych produkcjach, jak The Last of Us 2 czy Final Fantasy VII Remake.

Tekst unaocznia, jak sława w grach ma swoją ciemną stronę. Aktorzy otrzymują czasem groźby od rozwścieczonych fanów, którzy zapominają, że mają do czynienia z prawdziwymi ludźmi. Artykuł apeluje o większy szacunek dla osób pracujących przy grach i wyrozumiałość dla ich decyzji o wycofaniu się z show-biznesu.

Podsumowując, tekst pokazuje problem naruszania granic i braku empatii ze strony części graczy. Uświadamia, że aktorzy i twórcy gier zasługują na prywatność i zrozumienie. Walka z toksycznymi zachowaniami fanów to ważny temat dla całej branży gamingowej.

Oceń artykuł

rating-fill
rating-fill
rating-fill
rating-fill
rating-fill
Ocena: 4.50 Liczba głosów: 2

5 Podobnych Artykułów:

  1. Kto najlepiej wcielił się w rolę zielonego olbrzyma Hulka? Obsada
  2. Noble Fund Stabilnego Wzrostu Plus: kompletna analiza i wyniki funduszu
  3. The Mothers of Penguins: recenzja, która zmienia spojrzenie na macierzyństwo
  4. To podziw! Niezwykłe historyczne postaci, które kochały odpoczynek
  5. Inspirujące cytaty o tym, jak zrobić pierwszy krok do zdrowia i szczęścia
Autor Radosław Szewczyk
Radosław Szewczyk

Witaj! Jestem kreatywną duszą o oku do detali i sercu w rękodziełach. Dzielę się nie tylko poradami z zakresu gier, lecz także inspirującymi książkami. Dołącz do mnie w podróży twórczego piękna!

Udostępnij artykuł

Napisz komentarz

Polecane artykuły