Żabka wkracza do społeczności gier Riot Games, rozpoczynając współpracę z Winter Meet at Rift 2024. Sieć sklepów convenience przygotowała specjalną strefę gamingową na tym wydarzeniu, pełną atrakcji dla fanów gier. Będzie można wziąć udział w grze terenowej „Żabka Challenge” oraz turnieju League of Legends z udziałem zawodowych graczy. To kolejny krok Żabki w stronę esportu i społeczności graczy po ubiegłorocznym zaangażowaniu w Legends Clash.
Żabka sponsoruje Winter Meet at Rift
Żabka została sponsorem tegorocznego wydarzenia Winter Meet at Rift 2024 organizowanego przez GAM3RS_X. Jest to dwudniowy festiwal dla fanów gier studia Riot Games, odbywający się w dniach 17-18 lutego w Centrum EXPO XXI w Warszawie. Wejście na event jest całkowicie bezpłatne.
Partnerstwo z Winter Meet at Rift to dla Żabki kolejny krok w stronę społeczności graczy. Po zeszłorocznym sponsorowaniu turnieju Legends Clash wraz z Coca Colą, sieć sklepów convenience kontynuuje ekspansję w obszar esportu i gier komputerowych.
Żabka oferuje strefę gier i zabawy
Podczas wydarzenia Żabka przygotowała specjalną strefę gamingową z licznymi atrakcjami dla fanów gier. Największą atrakcją będzie gra terenowa „Żabka Challenge”, skierowana do młodych graczy korzystających aktywnie z Discorda i mediów społecznościowych.
Gra zapewni szereg wyzwań, które przetestują kreatywność, zwinność i umiejętności pracy zespołowej uczestników przy wykorzystaniu platform internetowych. Ma zachęcić graczy do aktywności poza światem wirtualnym.
Inne atrakcje w strefie Żabki
Oprócz gry terenowej, w strefie Żabki będzie można wziąć udział w turnieju League of Legends 1vs1 z udziałem znanych streamerów i graczy:
- Jakuba „Kubona” Turewicza
- Veggiego
Dodatkowe informacje o atrakcjach w strefie Żabki można znaleźć na stronie: www.zabkanarifcie.pl. Współpracą i koordynacją aktywacji zajmuje się agencja WE!RE Fantasy.
Turniej League of Legends z udziałem zawodowców
Największą atrakcją w strefie Żabki będzie możliwość zmierzenia się w pojedynku 1vs1 w grę League of Legends z dwoma znanymi streamerami:
Jakub „Kubon” Turewicz to były zawodowy gracz LoL, który nadal zachwyca umiejętnościami. Aktywnie prowadzi transmisje na żywo, utrzymując świetny kontakt z fanami.
Veggie to legenda polskiej sceny League of Legends, trener czołowych drużyn Europy i weteran tej gry.
Żabka nawiązuje współpracę z Riot Games
Partnerstwo z Winter Meet at Rift i ubiegłoroczny udział w Legends Clash to wyraźny sygnał, że Żabka interesuje się rynkiem gier komputerowych i buduje relacje ze społecznością fanów Riot Games oraz innych producentów gier.
Festiwal Meet at Rift to święto społeczności graczy przenoszące ich z online do offline. To dla nas okazja do zaistnienia w tym środowisku i lepszego zrozumienia pasji gamerów – mówi przedstawiciel Żabki.
Można się spodziewać, że to dopiero początek działań Żabki na polu gamingu i esportu. W planach są kolejne eventy i zaangażowanie we współpracę z wiodącymi producentami gier w Polsce i na świecie.
Kolejne działania Żabki skierowane do graczy
Sponsoring Meet at Rift 2024 to już kolejne przedsięwzięcie Żabki nastawione na dotarcie do społeczności graczy komputerowych w Polsce. Wcześniej sieć convenience wsparła turniej Legends Clash razem z marką Coca Cola.
Te działania wpisują się w długofalową strategię Żabki, aby zaistnieć na rynku gamingu i esportu poprzez sponsoring największych imprez dla graczy w Polsce.
Sierpień 2023 | Sponsoring turnieju Legends Clash |
Luty 2024 | Obecność na Winter Meet at Rift |
Najbliższe lata przyniosą zapewne kolejne projekty Żabki wspierające eventy gamingowe i budujące rozpoznawalność marki w tym segmencie rynku.
Żabka rozwija obszar esportu i gier
Aktywność Żabki na polu gamingu i współpraca z Riot Games to element długofalowej strategii rozwoju sieci sklepów convenience.
Rosnąca popularność esportu i gier online w Polsce sprawia, że jest to atrakcyjny kierunek, aby pozyskać nowych klientów i zbudować pozytywne skojarzenia z marką, szczególnie wśród młodszych pokoleń.
Podsumowanie
W artykule przedstawiłem najnowsze działania Żabki nastawione na budowanie relacji ze społecznością graczy komputerowych. Skupiłem się przede wszystkim na sponsoringu przez Żabkę wydarzenia Meet at Rift 2024 organizowanego przez Riot Games.
Opisałem liczne atrakcje przygotowane w strefie gamingowej Żabki podczas festiwalu Meet at Rift. Będzie można wziąć udział w grze terenowej „Żabka Challenge” oraz zmierzyć się w pojedynkach League of Legends z zawodowymi graczami.
Przedstawiłem również szerszą perspektywę obecności Żabki na rynku esportu i gier. Sponsoring Meet at Rift to kolejny krok po wsparciu ubiegłorocznego turnieju Legends Clash. Widać wyraźnie, że Żabka celowo buduje rozpoznawalność wśród gamerów.
Moim zdaniem, działania Żabki to dopiero początek. Najbliższe lata przyniosą prawdopodobnie kolejne ciekawe projekty nastawione na dotarcie do społeczności graczy. Wszystko po to, by umocnić pozycję Żabki na tym rozwijającym się rynku.